domingo, 8 de enero de 2023

A MIÑA NAI. "IN MEMORIAM"

 


Eu quixera que voltaras

a esta vida terrenal

onde tanto te estrañamos

amor incondicional!


Quixera verte de novo

pra chorar as miñas penas

apoiado no teu ombreiro

recibir o teu consolo


eu quixera nai querida

oir as tuas cantigas

saidas do corazón

coa túa voz de soprano


e quixera confesarche

aqueles grandes segredos

que en vida non me atrevin

e poder ficar en paz


estraño os teus aloumiños

as tuas verbas de amor

no teu regazo dormido

naquelas tardes de outono


pasando noites en vela

foches forte nai querida

criando dous serafins

graciñas miña naiciña


por haberme dado a vida

amor e felicidade

deches todo e máis...

...máis do que ti non tiñas.


Miguel Alberto, 2023       


No hay comentarios:

Publicar un comentario