martes, 12 de octubre de 2021

REFRÁNS E DITOS POPULARES (recopilados dos séculos XVIII e XIX) (54)

 Tente, silva, non me prendas, que n´estou n´a miña tèrra. Nunca silva me prendeu que non me vengase d´èla.

Eu caseime c´un velliño, por decir que tiña hòme. Válgame Junca-l-o vèllo que siquèra á cama sòbe.

                                       (contos populares)

 

O qu´en Agosto e Setembre non da cebada, en San Juan non fai jornada.

Hasta sète, tira Pèpe; de sète para riba, tira Pèpe, tira.

Cabra coja non quèr sèsta e, se a toma, mal lle prèsta.

                                          (ditos populares)

 

N´ese chàn à beira-mar, n´o pracer adormentada, ou encantada, te regalan un sinfin de pajaros bèn cantores, reiseñores, o gilgaro eo sirin.

                                            (J. M. Pintos)

D´a viga d´o meu sobrado è señora unha anduriña, de noite dòrme n´o niño espèrtandom´ò abri-l-o dia.

Ahora ja non s´estila pedi-l-a filla a seu pai, senon entrar e decir: meu sogro ¿como vos vai?

                                             (cantos populares)

   Jesús Guimarey Mascaró,2021

No hay comentarios:

Publicar un comentario