sábado, 25 de septiembre de 2021

COMPAÑEIRO

 

  Xa non agardo ese intre

onde o corazón troulaba,

cas ansias de ver os ollos,

que a min...me namoraban!

 

Xa non busco margaridas,

que me digan que me queren,

deixei o xardin a monte,

por non poder traballalo.

 

Deixei amores cativos,

deixei noites de placeres,

busquei estrelas sin nome,

atopéime onde ti estabas.

 

Mandéite bicos nas cartas,

pero a ti non te chegaban,

busquei en mil primaveiras,

o amor das tuas palabras.

 

Xa non me faltan as verbas,

dos teus beizos enrugados,

xa presinto o teu alento,

adiantándome os detalles.

 

Xa me falan os teus ollos,

eses que nunca me engañan,

e me apertan as tuas ganas,

de deitarte ó meu lado.

   M. Dolores Ríal,2021

 

 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario