miércoles, 30 de noviembre de 2022

NA MARCHA

 Cando o meu corpo xeado


a pousar nas tebras vaian


que non me ornen coroas


nin acios de rosas brancas.


Marcharei tal como vin,


sen espaventos, calada,


senlleira e desprovista


de toda carga mundana.


No chan deixo a podrecer


a vaidade, a coiraza.


Iréi núa e liviá:


a bagaxe non me lastra.


Tras de min non hai riqueza,


non me afanéi en buscala.


Porque nada é meu cadal


deixo afectos por herdanza.


Moreas de mornos bicos,


os apreixos a carradas,


aloumiños sen medida,


feixes de tenras palabras.


Acaso alguén me lembre


cun sorriso na faciana


e de min diga que fun


boa persoa, máis nada.


Ou, quizáis, o meu pasar,


non grave en ninguén pegada


e nin un recordo viva.


Daquela ¡Qué Deus me valla!



              Silvia Figueiras Dovalo




https://www.youtube.com/watch?v=-6ddLFcvSQc

No hay comentarios:

Publicar un comentario