lunes, 25 de abril de 2022

OUTRO LÍO NO WSAP

 



1/ Ola, estou pensado que estes días de semana Santa podemos xuntarnos e facer unha

 churrascada.Que opinades?

2/¿ En semana Santa?

1/ Claro, estamos tod@s de vacas 

3/ Que día dis ?

1/ O que lle veña ben á maioría.

2/ ¿ Pero en semana Santa dices?

1/ Siiiiiii,en semana Santa.

4/ Onde decides que comemos vaca???

2/ Pero no se puede comer carne.

1/ Jueves nin viernes tú.

5/ Día y hora que yo me apunto a un bombardeo.

4/ Quen pon a vaca?

2/ Yo no como carne soy vegana.

1/ Entonces a que tanto machacar na semana Santa?

5/¿Donde lo hacemos?

1/ Na casa de Manola que sempre se está a  ofrecer.

4/ Ten vacas Manola?

5/ ¿Que tal el miércoles a las siete de la tarde ? En la huerta de Manola estaremos de fábula.

1/ Eu levarei unhas tiras de costilla e unha ducia de chorizos.

4/ Máis a vaca de Manola ...eu levo licor café para non enfriar.

2/ Yo unas cabezas de lechuga para animar.

5/ Tía si la lechuga no anima no creo yo que lo haga el licor café, jajajajaja.

2/¿ Va con segundas?

4/ Quen é Segundas? E que aporta esa ó grupo?

1/ Cantos imos ó final?

4/ Eu mismo.

2/ Yo con mis hijas y marido.

5/Y las cabezas de lechuga, jajajajajaja.

4/ Bueno, a vaca tamén suma lo.

1/ Ide aclarando para que non pasemos fame , oh!

5/ ¿ Hambre con lechugas? ,  lo dudo, jajajaja.

3/ A min apúntame, cunhas bolsiñas de rosquillas.

4/ Eu quédome ca vaca e sin sejundas, jajajaja.

6/ Ola. Acabo de incorporarme e vexo tropecentos wsap , resumídeme , oh!

2/ ¿ Vas con segundas?

5/ Miércoles casa da Manola , churrascada , vas?

6/ Sin problema, pero Manola estache de vacas en Portugal.

4/ Que mande as chaves e maila vaca.

5/ Tranquil@s tod@s , todavía nos quedan las lechugas,jajajaja.


Mano Figueira




No hay comentarios:

Publicar un comentario