jueves, 31 de marzo de 2022

¿TÚ ¿CREES?

 

¿Tú crees que nos van a renovar el contrato?

 Non che sei , pero como que ma repanfinfla.

Claro , como tú tienes paro.

Muller, se teño paro  será porque o janei.

Ya , pero yo no tengo.

E que me dis con eso?

 Que yo quiero que me renueven.

Tamén eu.

Pero es que a mí me hace mucha  falta.

A min non, eu veño traballar porque na casa abúrrome.

No digo eso, pero tú tienes mucho paro.

 Outra vez? Será porque o janei traballando mentras ti estabas coma a reina mora vivindo de espaldas á realidade?

 Es que yo necesitaba descansar.

 E eu estaba enfermando dos nervios , queimada, exhausta , pero lonxe da edade da xubilación, cos pes na terra e unha filla na universidade.

 Que te crees que foi fácil dedicar doce anos da miña vida de enero a decembro a unha empresa que me tratou coma un número e que me puxo na calle sen explicacións  sendo fixa ? Crees que estar aquí , volver a empezar de cero e prepararme para ir a outro chollo se non me renovan neste , é fácil? Desperta tú, para min quedar na casiña a vivir do paro sería o atallo máis sinxelo, pero insisto, teño os pes na terra.

Ya...¿Pero tú crees que nos renovarán?

 Vaite ó carallo!

        Mano Figueira




No hay comentarios:

Publicar un comentario