sábado, 25 de diciembre de 2021

LÍO NO WSAP

 

-Hola grupo de  Scripta manent. No pude asistir a la reunión ¿se decidió que libro leeremos en las vacaciones de Navidad?

-Non viñeches? Pensei que te vira.

-Un de King.

-¿ Cualquiera?

- Que King ? África?

- ¿Holaaaaa, cuál entonces?

- Stephen King fixo un titulado África?

-Non sabía que King África era escritor, como nas cancións usa catro palabras, supoño que as garda para os libros.

- Eu creo que temos varios a escoller.

-¿De King , o de varios escritores?

- De Rivas creo.

- Ana tamén ten libro?

- África de Stephen ? Non me sale no Google.

- ¿King de Ana?

- ¡Pero que lío! Concretaz .

- Un de Rivas e outro de King.

- Non topo a información do libro de África.De que vai?

- De bombas e mayonesa ,jajajaja

- ¡Mi má, para una vez que no voy!

 - Mira que non saber que Ana tiña un libro , xa me vale. Eille pedir autógrafo.

- Bommmmmbaaaaaa,jajaja.

- Bueno, mejor espero que conteste Ana que menudo lío me hacéis.

- Una mano en la cabezaaa, un movimiento suaaaaveeee,jajaja.

- Tes o día simpático hoxe tú.

- Chao grupo, hablo con Ana.

- Chao tía, sijo buscando no Google polo de África de King, se o atopo subo a información.

- Abur lo, eu falarei con ela polo do autógrafo.

- Eu tamén quero un autógrafo de King África , avisádeme oh!

- Pois para min que viñeras casi que o xuraría , bueno hasta logo.

- Deica logo tod@s, bommmmbaaaaa, jajajaja !


Mano Figueira

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario