martes, 15 de junio de 2021

REFRÁNS E DITOS POPULARES (recopilados dos séculos XVIII e XIX) (37)

 

  O meu corazón che mando c´unha chave para abrir, nin eu teño mais que darche nin ti mais que me pedir.  (cant. Popular)

 

S´o millo fose pouco, muda-l-o d´un saco n´outro, dijo a galiña cando falou.

En Maio millo sementado, cal enjoito, cal mollado.

Lavada, ¡os tres dias nada! dijll´o millo  à liñaza, e contestou ella: Nugallanzon, ¡un mes baijo o terron e inda se vou se non vou!

O millo rascado hènche a cesta e o ferrado.

O millo po-lo San Marco nin nado nin n´o saco.  (ditos populares)

 

Adios, Adios miña amada, onde n´hai gusto meniña; onde n´hai gusto n´hai nada.

¿qu´importa qu´o mundo ande, se graus non vexo n´a moèga?

Afire-o Manuel, afire-o, qu´a capa ròe na pèdra. ( Moega, caixa de madeira onde se bota o grao antes de moer)

Mòito me gustas en todo; mòito me gustas meniña.

Dòume Dios pequeño , haber que senon, ti foras miña.

Mòitas paradas fan os dias pequenos.

Mòito e bèn n´o fai ninguèn.   (ditos populares)

   Jesús Guimarey Mascaró,2021

No hay comentarios:

Publicar un comentario