domingo, 21 de marzo de 2021

REFRÁNS E DITOS POPULARES (recopilados dos séculos XVIII e XIX) (25)

 

O cariño que che teño e mai-l-o que ch´hei de ter caben n´a folla d´un fento e ha de quedar sin hencher. (popular)

 

Nenas de Castro-Loureiro deijá pasa-l-as d´a Ulla con ferreñas e pandeiro. (popular)

 

Fun à túa casa, por verte, e ajejei po-l-o ferrollo; a ladra de tua nai meteum´un pau por un ollo. (popular)

 

Ti que ll´as dèches, fervellasberzas vòlvell´as nòces; Tòrna detras co-as castañolas, pròme d´as moscas.

Ti ¿què fas? Fervellasberzas? ¿ti que fas, fervellasberzas?

Eu remendo os meus calzons, compoño as miñas polainas...(poesia popular)

 

Festa d´un dia n´acaba unha casa e, s´è de mais acabari-a quizais.

 

Pòbre, à festa convidado, tira a barriga de mal ano. (dito popular)

 

As túas fèstas rapàs, lèvan algo de veneno; pòrque, cando ti m´as fas eu non sei que diaño teño. (cant. Popular)

 

Unha nòite me colleron n´unha fiada de lan; unha nòite me colleron; outra non me collerán. (cant popular)

 

Fiandeira, ¿què fiache? Pr´onde fuche? Pr´onde andache, qu´en Marzo non blanqueache?

 

Fianza , en Dios, qu´è santo vèllo.

 

N´o tempo e n´a mòrte n´hai fianza.  (ditos populares)

  Jesús Guimarey Mascaró,2021

No hay comentarios:

Publicar un comentario