lunes, 5 de septiembre de 2022

REFLEXIÓN...NON TEÑO VERBAS

  Abro a fiestra e no Val noto un arrecendo diferente...

  Non ollo o sol e non para de cantar o merlo, semella que lle da corda a babuxada que está caendo.

  Vas a mollar o frac, larpeiro.

  Que me importa, xa non sabía a que cheiraba a terra mollada, estrañábao tanto, Xocas. Non é máis ca unha chuvia miudiña, como diría a gran Poetisa da Terra, pero que pracer poder mollar as alas.

  A necesidade, merliño, que temos de auga. As cousas non pintan ben se na nosa querida Galicia temos que pedir que chova. A culpa...? Na ten ninguén, a min que me rexistren... Así sempre, no lugar de facer examen de conciencia e pensar na actitude que cada un de nós, individualmente e como sociedade, temos coa Nai Natureza. 

  Ben apuntado, Xaquín, mágoa...E mira por onde, aparece ao día seguinte do San Ramón. Anda que non é milagreiro o santo, conseguir que ti e a chuvia aparezades novamente...

  Os fontaneiros do ceo tiveron a ben, graciñas, deixarnos disfrutar dun día espectacular de Romaría onte. E deberon pensar que, xa que ti apareciches de novo no Facebook, era unha boa ocasión para que a chuvia chegase hoxe.

  Dubido que os tales fontaneiros me coñezan, nin creo que a miña volta mereza ningún tipo de celebración, pero grazas mil a tod@s quenes tivéchedes a ben acordarvos de min e saudarme...

  Feliz setembro...!!

  NON TEÑO VERBAS...!




No hay comentarios:

Publicar un comentario