domingo, 24 de octubre de 2021

REFRÁNS E DITOS POPULARES (recopilados dos séculos XVIII e XIX) (56)

 

Vendèdem´os bois, vendèdem´as vacas e non me vendades o pòte d´as papas,

vendèdem´o pòte, vendède o cunqueiro, mais non me vendades o meu tabaqueiro.

                                      (poesía popular)

 

Cantà, cantà, pajariños, qu´eu tamèn moito cantei. Vos ainda comenzades; eu de cantar j´acabei.

                                      (canto popular)

 

Bendita sea a tallada que trai outra remangada.

Morreu o tangueiro; deija-l-o morrer, qu´outro tangueiriño ha de nacer.

-tangueiro: referente a músico.

                                       (ditos populares)

 

O cantar do galeguiño è cantar que nunca acaba; empeza por ta-ra-ri-ra; e sigue por ta-ra-ra-ra

                                       (canto popular)

 

Para muller parida e tea urdida nunca faltou remedio.

A que seus fillos cria boa tea fía.

O que baila sin tanguer, ou è tolo ou quère ser.

                                      (ditos populares)

  Jesús Guimarey Mascaró,2021

No hay comentarios:

Publicar un comentario